preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Mato Lovrak" Nova Gradiška

Login
Osobna karta škole

Sandučić povjerenja

Društvene mreže


Školska knjižnica

Radovi mladih novinara

UDŽBENICI

RED BUTTON

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

CARNet
Glazbeni odjel

Ja i sva moja lica

Školska prehrana

Nove rubrike

Logo naše škole

Korisno

Priloženi dokumenti:
opcinaGrad.ppsx

Skole.hr
Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 1. 2010.

Ukupno: 936984
Ovaj mjesec: 2941
Danas: 18
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Naši najosmaši
Autor: Vesna Lončar-Cindrić, 1. 7. 2021.

I ove se godine opraštamo s još jednom generacijom osmaša. Naša školska novinarska ekipa u zadnjem je tjednu nastave intervjuirala naše najbolje osmaše. Podsjetimo, učenici su to koji su sve razrede osnovne škole ostvarili odličan uspjeh (a njih je ove godine 15!) pa vam donosimo neke zanimljivosti iz njihovih osnovnoškolskih dana. U sjećanjima svojih mlađih prijatelja, ali i učitelja te nastavnika, zasigurno, ostavit će trag jer su, svojim višegodišnjim školskim uspjesima i ponašanjem, često služili za primjer drugima te bili na ponos svojih prijatelja, roditelja i cijele škole.

Želimo im puno uspjeha u budućnosti i ostvarenje njihovih najvećih želja. Sretno u daljnjem školovanju!


  1. Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika?

Ja sam Borna Bošnjak iz 8.a, a razrednica mi je učiteljica Martina Videc.

  1. Koje su tvoje asocijacije na osnovno školovanje?
    Puno školskog (m)učenja i zezanje s prijateljima.
  1. Navedi svoju najdražu uspomenu iz OŠ?

Nemam neku najdražu uspomenu, no bilo je puno lijepih događaja kojih ću se rado prisjećati.

  1. Koji je tvoj najdraži i najteži predmet iz OŠ?

Najteži geografija, a omiljeni tjelesna i zdravstvena kultura (ne trebaš ništa učiti).

  1. Koju srednju školu ćeš upisati i zašto?

Valjda Gimnaziju NG jer mi je najbliža.

  1. Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.

Uči i ne zanovijetaj.

  1. Tvoj životni moto je…?

Oko za oko, zub za zub.
 

  1. Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?
    Najviše će mi nedostajati prijatelji iz razreda.
  1. Jesi li pohađao/-la koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?

Pohađao sam rukomet.

  1. Jesi li sudjelovao/-la na kojem školskom/županijskom/državnom natjecanju tijekom 5.-8. razreda?

Jesam, na dosta njih sam sudjelovao, no pošto mi se nije dalo puno učiti, nisam imao puno uspjeha.

  1. Kako si se snašao/-la u online nastavi? Koji su, po tebi prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?

Prednost online nastave su lakše i opuštenije provjere znanja jer radimo od kuće, no veliki nedostatak je teže razumijevanje gradiva zbog nedostatka dvosmjerne komunikacije učenik-nastavnik.

  1. Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika?
    Ja sam Marko Bošnjak i idem u 8.a razred, a razrednica mi je Martina Videc.
  1. Koje su tvoje asocijacije na osnovno školovanje?
    Prijatelji i puno razrednica su neke od asocijacija na osnovnu školu.
     
  2. Navedi svoju najdražu uspomenu iz OŠ?
    Najdraža uspomena mi je osmi razred u cjelini, a zasebno je put u Austriju.
  1. Koji je tvoj najdraži i najteži predmet iz OŠ?

Najdraži predmeti su mi matematika i povijest zbog nastavnika, a najteži

  1. Koju srednju školu ćeš upisati i zašto?
    Nakon osnovne, upisat ću gimnaziju NG jer trenutno ne znam što ću dalje, a svakako planiram na fakultet i blizu mi je.
  1. Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.

Pratiti na nastavi gradivo koje se objašnjava.

  1. Tvoj životni moto je…?

Ne brini o tome što drugi misle.

  1. Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?
    Definitivno, prijatelji iz razreda.
     
  2. Jesi li pohađao/-la koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?
    Jesam, treniram već dugo rukomet u gradskom klubu.
  1. Jesi li sudjelovao/-la na kojem školskom/županijskom/državnom natjecanju tijekom 5.-8. razreda?
    Sudjelovao sam na dosta školskih i županijskih natjecanja, ali ne i državnim. Uglavnom, bio sam među 5 najboljih na natjecanjima.
  1. Kako si se snašao/-la u online nastavi? Koji su, po tebi prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?

Na online nastavisam se dobro snašao. Njezine prednosti su što učenici mogu

bez problema međusobno prepisivati, a loše što ne nauče puno.

  1. Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika?

Zovem se Helena Dautović, idem u 8.a razred kojemu je razrednica nastavnica Martina Videc.

  1. Koje su tvoje asocijacije na osnovno školovanje?
    Neke od asocijacija na osnovno školovanje su mi: novi prijatelji, upoznavanja, trud, rad, zrelost, osamostaljenje, mladost, uspjeh…
     
  2. Navedi svoju najdražu uspomenu iz OŠ?

Jedna od najdražih uspomena te događaja iz OŠ mi je Državno natjecanje iz školske atletike u 6.razredu.

  1. Koji je tvoj najdraži i najteži predmet iz OŠ?
    Moj najdraži predmet iz OŠ je kemija, a najteži matematika.
     
  2. Koju srednju školu ćeš upisati i zašto?

Poslije osnovne škole ću upisati Gimnaziju u Novoj Gradiški jer mi daje dobru pripremu za budući fakultet koji ću upisati te vremena da se odlučim za isti.

  1. Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.

Moj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi je dobra organiziranost, koncentracija, trud, učenje na vrijeme te vjera u sebe.

  1. Tvoj životni moto je…?

Moj životni moto glasi: „Budućnost ovisi o onome što danas radiš.“

  1. Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?

Iz OŠ će mi od nastavnika najviše nedostajati nastavnik fizike Ivica Brlić te nastavnica biologije Helena Barišić jer su uvijek imali poseban način rada na satu te su nas upravo ti sati naučili što znači red, rad i disciplina.

  1. Jesi li pohađao/-la koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?

Od izvanškolskih aktivnosti u višim razredima sam trenirala atletiku u Atletskom klubu Nova Gradiška.

  1. Jesi li sudjelovao/-la na kojem školskom/županijskom/državnom natjecanju tijekom 5.-8. razreda?
    Sudjelovala sam na školskom natjecanju iz vjeronauka u 5.razredu gdje sam prošla te smo kao grupa išli na županijsko natjecanje na kojemu smo osvojili 6. mjesto kao i kasnije na biskupijskome natjecanju. Također sam u 6.razredu sudjelovala na županijskome natjecanju iz atletike u kategoriji 8.razred i mlađi gdje smo osvojili 3.mjesto. Nakon toga sam sudjelovala na županijskome natjecanju iz atletike za uzrast 5. i 6. razred na kojemu smo osvojile 1.mjesto te se plasirale na Državno natjecanje u Vinkovcima gdje smo osvojile 6.mjesto.
  1. Kako si se snašao/-la u online nastavi? Koji su, po tebi prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?
    Osobno smatram da se tijekom online nastave učenici ne mogu koncentrirati i shvatiti gradivo kao u školi te je upravo to najveći nedostatak ovakvog oblika učenja. Ja osobno nisam imala problema s učenjem tijekom online nastave, no bilo je malo teže nego kada uživo učimo. Po meni je osobno bolje uživo shvatiti gradivo te je lakše kada u školi sve prepišemo, a kod kuće učimo. No, sve u svemu bilo je dobro iskustvo i to probati.

  1. Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika?

    Ja sam Filip Dokuzović učenik 8.a razreda kojemu je razrednica nastavnica Martina  Videc .

  1. Koje su tvoje asocijacije na osnovno školovanje?

Na osnovnu školu će me uvijek asocirati to da sam prošao svih 8 godina odličnim uspjehom.

  1. Navedi svoju najdražu uspomenu iz OŠ?

U OŠ se dogodilo mnogo događaja, ali jedan od mojih najdražih je izlet u toplice.

  1. Koji je tvoj najdraži i najteži predmet iz OŠ?

Moj najdraži predmet je informatika, a najteži mi je bila geografija.

  1. Koju srednju školu ćeš upisati i zašto?

Nakon osnovne škole ću upisati Elektrotehničku i ekonomsku školu u Novoj Gradiški.

  1. Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.

Moj „recept“ za ovakav uspjeh je da se nikad ne predajem jer ja znam da mogu ostvariti svoj cilj.

  1. Tvoj životni moto je…?

Moj životni moto je da ne budemo pregrubi prema sebi. Svatko nekada u životu pogriješi i to je u redu.

  1. Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?

Iz OŠ najviše će mi nedostajati prijatelji i neki nastavnici.
 

  1. Jesi li pohađao/-la koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?

Nisam pohađao izvanškolske aktivnosti.

  1. Jesi li sudjelovao/-la na kojem školskom/županijskom/državnom natjecanju tijekom 5.-8. razreda?

U 7. sam razredu sudjelovao na županijskom natjecanju iz Obrade drveta i ostvario sam peto mjesto.

  1. Kako si se snašao/-la u online nastavi? Koji su, po tebi prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?
    U online nastavi sam se dobro snašao. Nisam imao nikakvih problema. Neke prednosti su ležernija nastava s, dakako, manje stresa. se možemo malo više opustiti i biti pod manjim stresom. Nedostatci online nastave su pak teže razumijevanje zahtjevnijeg nastavnog gradiva.

  1. Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika.
    Zovem se Mia Stipančević, pohađam 8.a, a razrednica mi je Martina Videc.
     
  2. Koje su tvoje asocijacije na osnovno školovanje?

           Mnogo lijepih trenutaka s prijateljima, izleti i priredbe.
 

  1. Navedi svoju najdražu uspomenu iz OŠ?
    Najdraže uspomene su mi izlet u Austriju u 6. razredu te božićna priredba u 5. razredu.
  1. Koji je tvoj najdraži i najteži predmet iz OŠ?
    Najdraži predmeti su mi povijest i engleski jezik, a najteži matematika.
     
  2. Koju srednju školu ćeš upisati i zašto?
    Upisat ću XVI. gimnaziju u Zagrebu (Jezična gimnazija). Nju ću upisati jer volim učiti strane jezike, a i to je nešto što mi ide.
     
  3. Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.
    Iskreno i nema nekog recepta, no iz svog iskustva rekla bih da i sreća igra veliku ulogu. J
     
  4. Tvoj životni moto je…?
    “I ovo će proći.” (“This too, shall pass.”)
     
  5. Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?
    Moja prijateljica Donya Ghiassi i svi trenuci kad smo se suzdržavale od smijanja tijekom sata.
     
  6. Jesi li pohađao/-la koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?
    Nisam.
  1. Jesi li sudjelovao/-la na kojem školskom/županijskom/državnom natjecanju tijekom 5.-8. razreda?
    Da, jesam. Školska natjecanja iz vjeronauka (5. i 6. razred), engleski jezik (8. razred), povijest (7. i 8. razred), geografija (6. razred), hrvatski jezik (7. i 8. razred), tehnička kultura (7. razred). I uvijek bih bila jedno mjesto dalje od županijskog natjecanja.
     
  2. Kako si se snašao/-la u online nastavi? Koji su, po tebi prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?

               Svaki put, kad smo bili na online nastavi, prosjek ocjena mi se pogoršao, najviše jer  nemam  dobre vještine organiziranja vremena, ali naravno bila je korisna tu i tamo  ako smo pisali pokoji test. :)

  1. Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika.
    Ja sam Ivan Brdar, učenik sam 8.b razreda koji vodi Igor Samac.
     
  2. Koje su tvoje asocijacije na osnovno školovanje?
    Na osnovnu školu me asociraju prijatelji, zabava i učenje.
     
  3. Navedi svoju najdražu uspomenu iz OŠ?
    Najdraži događaj u OŠ mi je Valentinovski ples 2020.
  1. Koji je tvoj najdraži i najteži predmet iz OŠ?
    Ne mogu izdvojiti nijedan, svi su mi predmeti bili jednako zahtjevni i  jednako dragi.
     
  2. Koju srednju školu ćeš upisati i zašto?
    Upisat ću Gimnaziju Nova Gradiška jer mi se to čini kao najbolji izbor u trenutnoj situaciji.
  1. Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.
    Za postizanje odličnog uspjeha najviše mi je pomoglo slušanje na satu, nisam previše učio, ali ponekad i jesam, kada je bilo potrebno.
     
  2. Tvoj životni moto je…?
    Moj životni moto je: „Samo naprijed, nasmijano i bez straha.“
     
  3. Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?
    Najviše će mi nedostajati prijatelji i nastavnici.
  1. Jesi li pohađao/-la koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?
    U višim sam razredima trenirao kuglanje i tenis.
     
  2. Jesi li sudjelovao/-la na kojem školskom/županijskom/državnom natjecanju tijekom 5.-8. razreda?
    Sudjelovao sam na županijskim natjecanjima iz matematike i informatike i prošlo je solidno.
     
  3. Kako si se snašao/-la u online nastavi? Koji su, po tebi prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?

          Nisam se najbolje snašao u online nastavi, ponajprije zato jer smo svi kod 

          svojih kuća i nije isto kao u učionici.

  1. Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika.
    Zovem se Lana Tokić i idem u 8.b razred s razrednikom Igorom Samcem.
     
  2. Koje su tvoje asocijacije na osnovno školovanje?
    Neke asocijacije na osnovno školovanje su mi ponajviše nastavnici koji vole razgovarati sa svojim učenicima te razred s kojim se vrlo dobro slažem.
     
  3. Navedi svoju najdražu uspomenu iz OŠ?
    Najdraža uspomena iz OŠ mi je kada smo kao razred išli u muzej.
  1. Koji je tvoj najdraži i najteži predmet iz OŠ?
    Najdraži predmet u školi mi je hrvatski jezik, a najteži fizika.
     
  2. Koju srednju školu ćeš upisati i zašto?
    Upisat ću gimnaziju u Novoj Gradišci zbog toga što smatram da će me vrlo dobro pripremiti za maturu.
  1. Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.
    Za dobar uspjeh u osnovnoj školi preporučam da se na vrijeme uči te redovito pišu domaće zadaće.
     
  2. Tvoj životni moto je…?
    K
    oliko god netko mislio da nešto ne možeš, i dalje pokušaj jer uz dovoljno truda sve se da postići.
     
  3. Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?
    Iz OŠ će mi najviše nedostajati nastavnici, koji su se trudili oko nas, te odvojili svoje vrijeme kako bi mi što bolje shvatili silno gradivo. Osim toga, nedostajat će mi naši školski hodnici.
  1. Jesi li pohađao/-la koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?
    Sviram saksofon u Gradskoj glazbi Nova Gradiška već 4 godine. To me ispunjava i čini sretnom.
     
  2. Jesi li sudjelovao/-la na kojem školskom/županijskom/državnom natjecanju tijekom 5.-8. razreda?
    Sudjelovala sam na školskom natjecanju iz hrvatskoga jezika u 7. i 8. razredu te sam iz geografije prošla na županijsko natjecanje u 8. razredu.
     
  3. Kako si se snašao/-la u online nastavi? Koji su, po tebi prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?
     Tijekom nastave na daljinu, nastavnici su se trudili da nam što lakše i bolje objasne gradivo što je jedna velika prednost. Nedostatci nastave na daljinu su ti što koliko god           se i mi sami trudili nešto shvatiti, i dalje je u učionicama puno lakše i drukčije.

  1. Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika.
    Zovem se Tea Vukelić, pohađam 8.b razred, a razrednik mi je Igor Samac.
     
  2. Koje su tvoje asocijacije na osnovno školovanje?
    Asocijacije na osnovno školovanje: učionica engleskog jezika, ravnateljičin ured i tajništvo te stepenice za gornji kat.
     
  3. Navedi svoju najdražu uspomenu iz OŠ?
    Najdraža uspomena mi je izlet u 6. razredu.
  1. Koji je tvoj najdraži i najteži predmet iz OŠ?
    Najdraži predmet mi je engleski, a najteži fizika.
  1. Koju srednju školu ćeš upisati i zašto?
    Poslije osnovne škole planiram upisati Gimnaziju Nova Gradiška zato što smatram da mi je to dobra ulaznica za fakultet.
  1. Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.

           Za odličan uspjeh bi preporučila učenje na vrijeme te redovito pisanje domaće zadaće.
 

  1. Tvoj životni moto je…?
    Nikada ne odustati i uvijek dati sve od sebe bez obzira na situaciju.
     
  2. Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?
    Najviše će mi nedostajati nastavnik iz matematike, nastavnica iz tjelesnog, likovnog i biologije. Također će mi nedostajati razred i naša učionica.
  1. Jesi li pohađao/-la koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?
    Nisam pohađala izvanškolsku aktivnost.
     
  2. Jesi li sudjelovao/-la na kojem školskom/županijskom/državnom natjecanju tijekom 5.-8. razreda?
    U 6. i 7. razredu sam sudjelovala na školskom natjecanju iz tehničke kulture, oba puta sam ostvarila drugo mjesto.
  1. Kako si se snašao/-la u online nastavi? Koji su, po tebi prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?
     U online nastavi sam se vrlo dobro snašla. Prednosti su provođenje više vremena s obitelji i nema putovanja u školu, a nedostatci -  premalo volje za nastavu i previše provođenja vremena za ekranom.

  1. Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika?

Ja sam Edi Conjar, idem u 8.c razred i razrednik mi je Dragan Starivlah.

  1. Koje su tvoje asocijacije na osnovno školovanje?

Moje asocijacije na osnovno školovanje su druženje s prijateljima, natjecanja, zabava, veselje, učenje.

  1. Navedi svoju najdražu uspomenu iz OŠ?

Teško mi je izdvojiti neku najdražu uspomenu jer ih ima puno, ali kad bih morao izdvojiti jednu, to bi bio trenutak kada smo osvojili prvo mjesto na državnom natjecanju iz vjeronauka i za nagradu putovali u Rim.

  1. Koji je tvoj najdraži i najteži predmet iz OŠ?

Najdraži predmeti su mi povijest i geografija, a najteži tjelesni.

  1. Koju srednju školu ćeš upisati i zašto?

Upisat ću Gimnaziju Nova Gradiška jer nisam odlučio čime ću se baviti u životu i gimnazija mi je najbolja podloga za daljnje školovanje.

  1. Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.

Kako bi se postigao odličan uspjeh, treba redovito učiti, pažljivo slušati i pratiti nastavu te biti ustrajan u radu i učenju.

  1. Tvoj životni moto je…?

Moj životni moto je: „Vjeruj u sebe, budi uporan i nikad ne odustaj.“

  1. Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?

Najviše će mi nedostajati prijatelji i nastavnici.

  1. Jesi li pohađao/-la koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?

Treniram šah u ŠK „Strmac“.

  1. Jesi li sudjelovao/-la na kojem školskom/županijskom/državnom natjecanju tijekom 5.-8. razreda?

Sudjelovao sam na puno natjecanja:

5. razred: Osvojio sam 6. mjesto na županijskom i biskupijskom natjecanju iz vjeronauka.

6. razred: Osvojio sam 1. mjesto na državnom natjecanju iz vjeronauka, 1. mjesto na županijskom natjecanju iz geografije, 4. mjesto na školskom natjecanju iz informatike.

7. razred: Osvojio sam 1. mjesto na državnom natjecanju iz vjeronauka, 3. mjesto na županijskom natjecanju iz geografije, 3. mjesto na županijskom natjecanju u šahu, 4. mjesto na školskom natjecanju iz informatike.

8. razred: Osvojio sam 1. mjesto na državnom natjecanju iz povijesti, 3. mjesto na državnom natjecanju iz vjeronauka, 3. mjesto na županijskom natjecanju iz geografije, 2. mjesto na županijskom natjecanju iz informatike, 1. mjesto na školskom natjecanju iz fizike, 2. mjesto na školskom natjecanju iz engleskog jezika.

  1. Kako si se snašao/-la u online nastavi? Koji su, po tebi prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?

Dobro sam se snašao u online nastavi. Prednosti: sami si možemo rasporediti kada ćemo odraditi zadatke, lakši testovi nego na običnoj nastavi jer su ih nastavnici pojednostavili. Nedostatci: puno zadataka koje treba riješiti, teže je razumjeti gradivo jer nismo u učionici pa ga nastavnici ne mogu toliko kvalitetno objasniti.

  1. Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika?

Moje ime je Nastja Lovrić, idem u 8.c razred, a razrednik mi je Dragan Starivlah.
 

  1. Koje su tvoje asocijacije na osnovno školovanje?

Asocijacije na osnovno školovanje su odmori, druženja, prijatelji.
 

  1. Navedi svoju najdražu uspomenu iz OŠ?

Imam dosta uspomena iz OŠ, ali svakako bih izdvojila kada smo bili 1. na državnom iz vjeronauka i išli u Rim.

  1. Koji je tvoj najdraži i najteži predmet iz OŠ?

Nemam najdraži predmet, a najteži su mi hrvatski jezik i fizika.
 

  1. Koju srednju školu ćeš upisati i zašto?

Upisat ću Gimnaziju u Novoj Gradiški jer mislim da mi je gimnazija najbolji temelj za fakultet koji želim upisati.

  1. Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.

„Recept“ za odličan uspjeh pažljivo praćenje nastave i učenje na vrijeme.

  1. Tvoj životni moto je…?

Moj životni moto je : „Nikad ne odustaj jer se upornošću može sve postići.“

  1. Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?

Najviše će mi nedostajati prijatelji iz razreda i neki nastavnici.

  1. Jesi li pohađao/-la koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?

Trenirala sam atletiku, tenis i pohađala glazbenu školu.

  1. Jesi li sudjelovao/-la na koje m školskom/županijskom/državnom natjecanju tijekom 5.-8. razreda?

U 5. razredu sam sudjelovala na natjecanju iz vjeronauka, bili smo 6. biskupijskom i nismo bili pozvani na državno. U 6. razredu sam sudjelovala na državnom natjecanju iz atletike gdje smo bili 6., državnom natjecanju iz krosa gdje smo bili 8. i državnom natjecanju iz vjeronauka gdje smo osvojili 1. mjesto. U 7. razredu sam sudjelovala na županijskom natjecanju iz krosa, bili smo 2. U 8. sam razredu sudjelovala na državnom natjecanju iz vjeronauka, osvojili smo 3. mjesto.

  1. Kako si se snašao/-la u online nastavi? Koji su, po tebi prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?

Dobro sam se snašla u online nastavi. Prednosti online nastave su da možemo kontaktirati nastavnike u bilo kojem trenutku. Nedostatci su što nastavnici ne mogu toliko kvalitetno objasniti gradivo, kraći su sati te dobivamo više zadaća.

  1. Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika?

Ja sam Dominik Milinković, idem u 8.c, a razrednik mi je Dragan Starivlah.

  1. Koje su tvoje asocijacije na osnovno školovanje?

Moje asocijacije na osnovno školovanje su druženje, zezancije i lijepe uspomene.

  1. Navedi svoju najdražu uspomenu iz OŠ?

Ne mogu izdvojiti niti jednu uspomenu zato što ih ima puno i sve su mi jednako lijepe.

  1. Koji je tvoj najdraži i najteži predmet iz OŠ?

Najdraži predmet mi je povijest, a najteži hrvatski.

  1. Koju srednju školu ćeš upisati i zašto?

Želim upisati Elektrotehničku i ekonomsku školu, smjer tehničar za računalstvo zato što me zanima sve vezano uz to područje.

  1. Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.

Moj „recept“ za odličan uspjeh u OŠ je dobra organizacija učenja i slušanje na satu.

  1. Tvoj životni moto je…?

Moj životni moto je „Da bih uspio u nečemu, prvo trebam vjerovati da mogu!“

  1. Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?

Najviše će mi nedostajati moji prijatelji i razrednik.

  1. Jesi li pohađao/-la koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?

Jesam, član sam Šahovskog kluba „Strmac“ Nova Gradiška.

  1. Jesi li sudjelovao/-la na kojem školskom/županijskom/državnom natjecanju tijekom 5.-8. razreda?

U 7. razredu sudjelovao sam na ekipnom županijskom natjecanju u šahu. Zauzeli smo 3. mjesto.

  1. Kako si se snašao/-la u online nastavi? Koji su, po tebi prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?

Jako dobro sam se snašao u online nastavi. Prednosti su što imamo videa koja možemo iznova pogledati ako nam nešto nije jasno, a nedostatci su što se ne družimo i što nam nastavnik ne može uživo pojasniti teže gradivo.

  1. Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika?
    Ja sam Leona Blažetić, učenica 8.d razreda. Razrednica mi je Marina Ćalušić  Samardžija, nastavnica geografije i povijesti.
  1. Koje su tvoje asocijacije na osnovno školovanje?

               Na osnovno školovanje asocira me učenje, druženje s prijateljima, online nastava, izleti.

  1. Navedi svoju najdražu uspomenu iz OŠ?

Najdraža uspomena na osnovnu školu mi je izlet u petom razredu. Išli smo u Samobor i Krapinu gdje smo posjetili Muzej krapinskih neandertalaca i Krapinske toplice. Na tom izletu svi smo se bolje upoznali i zbližili.
 

  1. Koji je tvoj najdraži i najteži predmet iz OŠ?

Nisam imala najdraži predmet, ali ni sa jednim predmetom nisam imala velikih problema. U sedmom razredu fizika mi je bila najteži predmet.

  1. Koju srednju školu ćeš upisati i zašto?

Upisat ću Gimnaziju u Novoj Gradiški jer još uvijek nisam odlučila čime bih se bavila u životu, a u Gimnaziji imam dodatne četiri godine za razmisliti. Spremna sam i dalje učiti i upisati fakultet za koji se odlučim.

  1. Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.

Prije svega, najvažnije je redovito učiti i koncentrirati se na ono što učimo. Slušanje na satu i redovito pisanje zadaće je također važno za dobar uspjeh.

  1. Tvoj životni moto je…?

Moj životni moto je: „Upornost se isplati!“

  1. Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?

Iz osnovne škole najviše će mi nedostajati prijatelji iz razreda koji su uvijek pomagali jedni drugima. Također će mi nedostajati nastavnici koji su nas podučavali.

  1. Jesi li pohađao/-la koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?

Nisam pohađala izvanškolsku aktivnost.

  1. Jesi li sudjelovao/-la na kojem školskom/županijskom/državnom natjecanju tijekom 5.-8. razreda?

Nisam sudjelovala na natjecanju, jedino sam u šestom razredu sudjelovala na

Festivalu matematike u Starom Petrovom Selu gdje sam osvojila prvo mjesto u

pojedinačnom i ekipnom natjecanju.

  1. Kako si se snašao/-la u online nastavi? Koji su, po tebi prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?

Na online nastavi sam se dobro snašla. U početku je bilo malih problema jer nam je svima to bilo novo i nisam se baš najbolje snalazila. Prednosti online nastave su što nismo pod prevelikim stresom i za vrijeme ispita se možemo služiti knjigom, što nije preporučeno, ali snalazimo se. Nedostatci su to što ne vidimo nikoga i zatvoreni smo u četiri zida, ne viđamo se s prijateljima toliko i ne vidimo nastavnike. Gradivo se ne može naučiti kao uživo u školi.

  1. Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika?

Zovem se Dunja Golovrški, idem u 8.d razred, a razrednica mi je Marina Ćalušić

  1. Koje su tvoje asocijacije na osnovno školovanje?

Učenje i druženje s prijateljima.

  1. Navedi svoju najdražu uspomenu iz OŠ?

Imam puno dragih uspomena koje su vezane za druženja s prijateljima.

  1. Koji je tvoj najdraži i najteži predmet iz OŠ?

Najdraži predmet mi je Tjelesni, a najteži Fizika.

  1. Koju srednju školu ćeš upisati i zašto?

Upisat ću Gimnaziju u Novog Gradiški jer ću dobiti još četiri godine za razmišljanje koji ću fakultet upisati.

  1. Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.

Slušaj na satu, imat ćeš manje posla kod kuće.

  1. Tvoj životni moto je…?

Tvoj život je najbolji film koji ćeš ikada pogledati.

  1. Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?

Nedostajat će mi prijatelji iz razreda zbog kojih je svaki dan u školi bio zanimljiviji.

  1. Jesi li pohađao/-la koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?

Godinama sam trenirala atletiku, a sada idem na odbojku.

  1. Jesi li sudjelovao/-la na kojem školskom/županijskom/državnom natjecanju tijekom 5.-8. razreda?

Sudjelovala sam na županijskim natjecanjima u atletici i krosu. U šestom razredu sudjelovala sam i na državnom natjecanju u atletici (gdje smo osvojile četvrto mjesto) i državnom natjecanju u krosu.

  1. Kako si se snašao/-la u online nastavi? Koji su, po tebi prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?

Nije mi bilo teško prilagoditi se online nastavi. Nastava nam je nešto kraće trajala i nije bilo ispitivanja. Imali smo više vremena za posvetiti se učenju iako često nisam imala dovoljnu motivaciju.

  1. Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika?

Moje ime je Ida Margetić, idem u 8.d razred i rednica mi je nastavnica Marina Ćalušić Samardžija.

  1. Koje su tvoje asocijacije na osnovno školovanje?
    Na osnovnu školu asociraju me nova prijateljstva i izleti.
  1. Navedi svoju najdražu uspomenu iz OŠ?
    Moja najdraža uspomena iz osnovne škole je ekskurzija u petom razredu, Krapina.
     
  2. Koji je tvoj najdraži i najteži predmet iz OŠ?

Najdraži predmet mi je likovni, a najteži hrvatski.

  1. Koju srednju školu ćeš upisati i zašto?

Upisat ću gimnaziju u Novoj Gradiški jer pruža razne mogućnosti za daljnje školovanje.

  1. Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi.

Slušanje na satu najbolji je savjet za odličan uspjeh jer tako nisam morala mnogo učiti nakon nastave.

  1. Tvoj životni moto je…?

Puno rada rezultate donosi.

  1. Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ?

Iz osnovne škole najviše će mi nedostajati moji prijatelji.

  1. Jesi li pohađao/-la koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?

Pohađala sam glazbenu školu.

  1. Jesi li sudjelovao/-la na kojem školskom/županijskom/državnom natjecanju tijekom 5.-8. razreda?

Sudjelovala sam na školskom natjecanju iz engleskoj jezika (4. mjesto).

  1. Kako si se snašao/-la u online nastavi? Koji su, po tebi prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja?

Na online nastavi sam se dobro snašla. Online nastavi nisam pronašla ni prednost ni nedostatke jer se nije mnogo razlikovala od redovne nastave.

  1. Navedi svoje ime, prezime, razred te razrednika? 

      Moje ime je Ena Šokić, pohađam 8.d razred i moja razrednica je Marina Ćalušić  Samardžija.

  1. Asocijacije na osnovno školovanje? 

      Neke od asocijacija na osnovno školovanje su: prijatelji, buđenje u 6.15, pisanje   zadaća, učitelji/nastavnici, stres, prenatrpan raspored…

  1. Navedi svoju najdražu uspomenu iz OŠ? 

      Najdraža uspomena na osnovnu školu su mi prijatelji iz razreda te naše zgode i nepodopštine koje smo radili na dnevnoj bazi.

  1. Koji je tvoj najdraži i najteži predmet iz OŠ? 

       Najdraži predmeti su mi biologija i kemija, a najteži hrvatski jezik.

  1. Koju srednju ćeš upisati i zašto?

      Nakon osnovne škole planiram upisati Gimnaziju u Novoj Gradiški jer mi daje više  vremena za razmislit što dalje te ću ostati sa nekim od svojih prijatelja. 

  1. Navedi svoj „recept“ za odličan uspjeh u osnovnoj školi. 

      Nemam neki poseban recept za odličan uspjeh, bitno je učiti s razumijevanjem i  pozorno slušati na nastavi jer se pola toga zapamti samo slušajući nastavnike. Nikad  nisam nešto pretjerano učila osim dan prije ispita, kada bi provela dan pred knjigom.   

     Također mislim da je bitno pronaći svoju metodu učenja jer značajno olakšava učenje. No, učenje ne mora biti samo čitanje iz knjige ili bilježnice i ponavljanje kao papiga već to može biti i rješavanje kvizova i igara vezanih uz određeno gradivo.

  1. Tvoj životni moto je…? 

    Radi za trenutak u kojem ćeš moći reći: „Uspjela sam.“

  1. Što/tko će ti najviše nedostajati iz OŠ? 

     Najviše će mi nedostajati prijatelji i kolege iz razreda te naše zezanje i druženje, a  naravno da će mi nedostajati i neki nastavnici.

  1. Jesi li pohađao/-la koju izvanškolsku aktivnost u višim razredima?

      U višim razredima, odnosno u 6. razredu sam se odlučila upisati na stolni tenis koji  sam trenirala dvije godine.

  1. Jesi li sudjelovao/-la na kojem školskom/županijskom/državnom natjecanju tijekom 5.-8. razreda?

 Tokom osnovnog školovanja nisam sudjelovala na nikakvim natjecanjima prvenstveno zato što nisam natjecateljskog duha.

  1. Kako si se snašao/-la u online nastavi? Koji su, po tebi prednosti, a koji nedostatci ovakvog oblika učenja i poučavanja? 

U online nastavni sam se dobro snašla, ali je bilo prezahtjevno i zamorno pogotovo kada je sve to krenulo. Neke od prednosti su što smo kod kuće i ispiti su manje stresni i lakši, no puno je više nedostataka kao što su loš internet, previše obveza, manja koncentracija i to što smo cijeli dan na „nastavi“. Iako je ove godine bilo puno lakše nego prošle, i dalje preferiram nastavu u školi od online nastave.

Za web pripremili: Novinarska skupina 6.c

Voditeljica: Sanela Jurić, prof.

Fotografije: Vedran Šperanda, mag. knjižničarstva

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju