preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Mato Lovrak" Nova Gradiška

Login
Osobna karta škole

Sandučić povjerenja

Društvene mreže


Školska knjižnica

Radovi mladih novinara

UDŽBENICI

RED BUTTON

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

CARNet
Glazbeni odjel

Ja i sva moja lica

Školska prehrana

Nove rubrike

Logo naše škole

Korisno

Priloženi dokumenti:
opcinaGrad.ppsx

Skole.hr
Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 1. 2010.

Ukupno: 933373
Ovaj mjesec: 5045
Danas: 20
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Završena druga faza projekta
Autor: Darija Mikić, 16. 7. 2021.

Od studenog 2019. godine, pa sve do lipnja 2021.,  naša je škola sudjelovala u drugoj fazi projekta IP-2018-1-8363 - Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području. Voditelj projekta je dr. sc. Branko Bognar, izv. prof. na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Projekt financira Hrvatska zaklada za znanost pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja. Tijekom školske godine 2019./2020. na snimanjima nastave matematike sudjelovali su učenici sadašnjeg 8.a razreda, a tijekom školske godine 2020./2021. učenici 6.a i 6.b razreda.


Učenici su na nastavi istraživali matematičke izazove, pisali matematičke priče, sudjelovali u obrnutoj učionici, koristili Forms-e, ASSISTment-s i  druge aplikacije, grupni rad odradili preko Teams-a i slično. Svojim radom imali su priliku unaprijediti matematičke vještine te naučiti kako što bolje iskoristiti poznate matematičke sadržaje. Druga faza projekta završila je intervjuom s nositeljicom projekta u našoj školi, učiteljicom Darijom Mikić i s učenicima 6.a i 6. b razreda. Na taj način učenici su dobili priliku opisati svoja iskustva snimanja nastave, promjene u vlastitom učenju matematike, što im se svidjelo, a što nije tijekom različitih načina učenja matematike, što su primijetili u pristupu nastavi svoje predmetne učiteljice, kako bi unaprijedili nastavu i slično.

Iako nam je ova školska godina bila nepredvidiva, uz redovnu i online nastavu, uspjeli smo uspješno ostvariti sve zadane izazove spomenutog projekta. Stoga se radujemo naučenom!





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju