« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Dan sigurnijeg interneta svake se godine obilježava drugog dana u drugom tjednu veljače s ciljem podizanja svijesti o sigurnosnim problemima na internetu te promicanja sigurnije i odgovornije uporabe interneta među djecom i mladima. Ove se godine Dan sigurnijeg interneta obilježavao 6. veljače pod sloganom „Gejmaj sigurno – zajedno za bolji Internet“.
U našoj se školi Dan sigurnijeg interneta obilježavao tijekom cijelog tjedna pod satima Hrvatskog jezika i satima razrednika, u razrednoj i predmetnoj nastavi, a navedene su neke od njih.
Učenici 6.a i 6.b razreda su na satu Hrvatskog jezika sa nastavnicom Bernardicom Domorad sudjelovali u aktivnosti „Suradnjom do uspjeha“. Cilj je aktivnosti bio prepoznati i raspraviti o informacijama koje nije poželjno dijeliti u svijetu videoigara te o neprimjerenom ponašanju tijekom igranja i njihovim posljedicama. Aktivnost je zahtijevala aktivnu suradnju među članovima skupine i donošenje zajedničkih odluka o kojima je ovisio uspjeh cijele skupine, a pokazalo se da u određenim trenucima to i nije bilo lako ostvariti. Na kraju dvosata predstavljeni su im digitalni posteri s korisnim savjetima za sigurno „gejmanje“ koje su izradili polaznici Medijske skupine Mia Karlovčan (6.a), Emanuel Mikolčević (6.b) i Luka Volarić (6.b).
Učenici 3.d i 4.c razreda su na satima razrednika sa knjižničarom Vedranom Šperandom sudjelovali u aktivnosti „Balansiram“. Cilj aktivnosti je bio pronalaženje alternativnih aktivnosti za provođenje slobodnog vremena kako bi ga stavili u zdraviju ravnotežu u odnosu na vrijeme koje se potroši na igranje videoigara. Učenici su osvijestili vrijeme koje potroše na videoigre te utjecaj pozitivnih i negativnih osjećaja koje doživljavaju tijekom igranja. Na kraju su na jednu strane vage naveli i nacrtali aktivnosti koje ih uveseljavaju i opuštaju, a koje bi mogle zamijeniti vrijeme utrošeno na igranje videoigara.
Tekst: Bernardica Domorad, nastavnica hrvatskog jezika i književnosti i Vedran Šperanda, školski knjižničar
Foto: Bernardica Domorad, nastavnica hrvatskog jezika i književnosti i Vedran Šperanda, školski knjižničar